«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ اردیبهشت ۶, جمعه

می بینید، چگونه همه جا از «امام زمان» مایه می گذارند؟!


تصویری از «امام زمان» که نه در چاه، نه در زیرزمین و نه هیچ جای دیگر پنهان شده و هنگام پروازهای هوایی اش نیز ناچار به بهره وری از هواپیماست؛ هنوز نانخور پدرش است و هم اکنون به پهن کردن ریش مبارکش سرگرم است که نیمی از آن در تصویر دیده نمی شود.

آنگونه که «یاسین العجلونی»، شیخ سلفی فرموده و به گمان بسیار به خاطر سخنان گُهربارش، دهانش را پر از زر و جواهر نموده اند، وی انشاء الله ۱۳ سال آینده، ظهور خواهد نمود!

هرچه اندیشیدم، درنیافتم چرا از میان آنهمه شیخ سلفی، درست این شیخ که نام خانوادگی «العجلونی» دارد، باید چنین پیش بینی داهیانه ای نماید! و چه هماوندی میان این نام خانوادگی با «عجل الله تعالی ...» وجود دارد؟! 

ب. الف. بزرگمهر   ششم اردی بهشت ۱۳۹۲

***

فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان «مهدی منتظر» است!

یکی از شیخ های سلفی گفت:
بر اساس روایات موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان «مهدی منتظر» است که در آخرالزمان ظهور خواهد کرد.

«یاسین العجلونی» از شیوخ سلفی، طی سخنانی همه مجاهدان (!) جهان از آن میان، «جبهه النصره»، رهبر القاعده «ایمن الظواهری»، «جماعت اخوان المسلمین» و «حماس» را به بیعت با پادشاه اردن «ملک عبدالله ثانی» فرا خواند.

«العجلونی» در اظهاراتش در صفحه ی «یوتیوپ» عنوان کرد:
مشکل مجاهدان این است که درنمی یابند ما به «آخر الزمان» نزدیک شده ایم و کار درست این است که با «ملک عبدالله دوم» بیعت کنند تا یک حکومت هاشمی تشکیل شود!

«العجلونی» تاکید کرد:
پادشاه پس از هشت سال «بیت المقدس» را فتح می کند و به این ترتیب پادشاهیش به پایان می رسد.

وی تاکید کرد:
خلیفه آینده، مسلمانان را برای جنگ با دشمن مشترک آماده خواهد کرد و پادشاه کنونی به گمان بسیار، همان پدر مهدی منتظر («عجل الله تعالی فرجه الشریف») است! او باری دیگر از «الظواهری» رهبر «القاعده» و «اخوان المسلمین» خواست به بیعت با پادشاه اردن اقدام کنند و زیر پرچم او جهاد کنند!

این شیخ وهابی حدود یکسال پیش نیز با دروغ بافی گفته بود:
انشاءالله در سال ۱۴۴۶ هجری قمری، یعنی کم و بیش پس از ۱۳ سال ما گواه آزادی کامل «بیت المقدس» و بازگشت آن به صاحبان اصلی اش، همانا مسلمانان خواهیم بود. بر اساس روایت های موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان «مهدی منتظر» است که در «آخرالزمان» ظهور خواهد کرد. ما هم اکنون حکومتی اسلامی که مانند حکومت پیامبر باشد، نداریم. انشاءالله «محمد» فرزند «ملک عبدالله» به خلافت خواهد رسید و همان حکومت اسلامی را بنا خواهد کرد!


برگرفته از «ویستا»:

این نوشتار از سوی اینجانب، پارسی نویسی و ویرایش شده است.   ب. الف. بزرگمهر



هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!