«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

سوریه از سلاح‌های شیمیایی علیه مخالفان استفاده نکرده است!


اسرائیل خبرهای منتشر شده از سوی مخالفان مسلح سوریه را تایید نمی‌کند که برمبنای آنها بشاراسد، رئیس جمهوری سوریه، از سلاح‌های شیمیایی علیه مخالفان خود استفاده کرده است.

موشه جالون، معاون نخست‌وزیر اسرائیل، در این باره به شبکه رادیویی این کشور گفت مخالفان سوریه علاقمند به جهانی شدن درگیری‌های سوریه هستند و این اخبار می‌توانند به همین خاطر منتشر شده باشند.

معاون نخست‌وزیر اسرائیل در این رابطه به تهدید پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، به سوریه اشاره کرد که در صورت استفاده سوریه از سلاح‌های شیمیایی به این کشور حمله خواهد کرد.

موشه جالون در ادامه گفت برمبنای اطلاعاتی که در اختیار دولت اسرائیل است تا کنون هیچ مدرک و دلیلی مبنی بر استفاده سلاح‌های شیمیایی از طرف دولت سوریه وجود ندارد.

برگرفته از «دویچه وله» آلمان

پی افزوده:
این خبر را دانسته و آگاهانه از رسانه ای امپریالیستی برگرفته ام تا به همه ی آن «کاسه های داغ تر از آشِ» نادان نشان دهم که بازگویی و بازنویسی تبلیغات اهریمنی دشمنان توده های مردم ایران، منطقه و جهان تا چه اندازه ساده اندیشانه و نادرست است. روشن است که بی هیچ گمان و گفتگو، شماری از این بازگوکنندگان و رونوشت نویسان دربرگیرنده ی مزدوران رسانه های کشورهای امپریالیستی است و روی سخنم با آنها نیست!

ب. الف. بزرگمهر  ششم دی ماه ١٣٩١  

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!