«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ مرداد ۳۱, سه‌شنبه

در ولایت امام زمان، اینگونه عشق می ورزند!

نمونه ای دیگر از گسترش "اخلاق اسلامی" در جامعه

پسر جوانی كه به علت وابستگی شدید عاطفی دختر مورد علاقه‌اش را با ۴۶ ضربه چاقو کشته بود توسط كارآگاهان اداره آگاهی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه آگاهی ‌رسانی پلیس، ۲۳ اسفند سال گذشته، مأموران كلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از طریق مركز فوریت‌های پزشكی بیمارستان تهرانپارس در جریان جابجایی دختر جوان ۱۹ ساله‌ای به بیمارستان قرار گرفتند كه مورد اصابت ضربات پرشمار چاقو قرار گرفته است.

با وجود انجام اقدامات درمانی، به علت شدت جراحت‌های وارد شده به ناحیه گردن، این دختر ۱۹ ساله مُرد و پرونده به دستور بازپرس شعبه ی پنجم دادسرای امور جنایی تهران و برای انجام جستجوهای تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در جستجوهای نخستین روشن شد كه این دختر جوان توسط جوانی به نام پیمان. پ ۲۳ ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است. مقتول، قبل از مرگ خود و زمانی كه توسط عوامل اورژانس در حال جابجایی به بیمارستان بوده، به آنها عنوان داشته كه توسط پیمان مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

بی درنگ محل سكونت پیمان در منطقه خاك سفید مورد شناسایی قرار گرفت؛ ولی با حضور كارآگاهان در محل و انجام جستجوهای محلی مشخص شد كه متهم پس از انجام جنایت و به همراه تمامی اعضای خانواده خود از این محل گریخته است.

همزمان با انجام جستجوهای پلیسی جهت دستگیری متهم، با جابجایی کالبد مقتول به پزشكی اعلام شد كه با وجود اصابت ۴۶ ضربه چاقو به قسمت‌های مختلف بدن مقتول، از این تعداد ضربه تنها یك ضربه وارد شده به ناحیه گردن و همچنین دو ضربه وارد شده به قلب باعث مرگ مقتول شده‌اند.

با گریختن متهم از محل سكونت خود، كارآگاهان اداره دهم در ادامه ی جستجوهای خود آگاهی یافتند كه متهم از تهران گریخته و در شهرهای باختر كشور پنهان شده است. سرانجام با انجام جستجوهای دامنه دار پلیسی، واپسین پنهانگاه متهم در باختر كشور شناسایی شدت و متهم ۲۷ امرداد دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ جابجایی داده شد.

وابستگی شدید عاطفی عامل قتل!

متهم در جستجوهای اولیه ضمن اعتراف آشکار به قتل، درباره ی انگیزه ی خود در انجام این تبهکاری، تنها به نوشتن سه كلمه اكتفا كرد؛ وی در پاسخ این پرسش به كارآگاهان گفت:
وابستگی شدید عاطفی!

سرهنگ كارآگاه آریا حاجی زاده ـ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ـ با اشاره به زمان دستگیری متهم عنوان كرد:
پژوهش درباره ی این پرونده در مراحل نخستین قرار داشته و متهم ۲۸ امرداد به دادسرای امور جنایی فرستاده و با توجه به اعتراف آشکار به انجام تبهکاری، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم جهت انجام پژوهش های تكمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.

برگرفته از «جوان آنورِ خط» (جوان آنلاین)

این گزارش از سوی اینجانب ویرایش و تا اندازه ای پارسی نویسی شده است.     ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!