«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

در ولایت امام زمان، خرپول ها با یکدیگر به چشم و همچشمی سرگرمند!

«پنت هاوس» با دیوار طلا، آبشار و برکه در تهران!

اگر شما هم جزو آن دسته از متقاضیان نایاب خرید مسکن هستید که با وجود تغییر شرایط بهای بازار، بودجه کلانی برای خرید خانه کنار گذاشته‌اید، بی‌شک به دنبال خانه‌ای با امکانات منحصر به فرد و خانه‌ای که امکاناتی همچون سالن‌های ورزشی، حیاط سازی‌های ویژه و سالن سینما داشته باشد؛ شاید هم خانه‌ای با دیوارهای طلاکوب شده!

این دسته از خانه ها اغلب در نیمه ی شمالی شهر قرار گرفته‌اند و با نام «پنت هاوس» در پوشه ی فروش بنگاه های مسکن عرضه می‌شوند. به ادعای مشاوران فروش پنت هاوس با وجود آنکه این املاک امکاناتی منحصر به فرد دارند، شمار آنها در نیمه شمالی شهر در مناطقی همچون فرشته و زعفرانیه چندان هم انگشت شمار نیستند.

پوشه ی فروش «پنت هاوس»‌های شمال تهران که همواره در بردارنده ی ویژگی‌های منحصر به فردی همچون مبلمان‌های خارجی، استخرهای اختصاصی، حیاط سازی‌های منحصربه فرد با آبشار، برکه و آلاچیق، سالن بیلیارد یا سینمای سه بعدی با پارکینگ‌های اختصاصی و دید ٣٦٠ درجه به شهر هستند، این بار ویژگی جدید دیوارهای طلاکوب شده با طراحی موردنظر مشتری را در لیست امکانات خود قرار داده‌اند.

به گفته مشاوران فروش این نوع «پنت هاوس»‌ها، بهای فروش این «پنت هاوس»‌ها از متری ١٢ میلیون تومان آغاز می‌شود و درصورتی که خواستار آن خواهان پیش خرید آن در مناطقی همچون زعفرانیه با طراحی اختصاصی باشد، بهای پایه آن از متری ١١ میلیون تومان آغاز و به ازای هر طبقه بالاتر، ٣ درصد به بهای پایه افزوده می‌شود.

لوکس‌ترین «پنت هاوس» طلاکوب شده پایتخت در خیابان فرشته با ٤۵٠ متر زیر بنا و ٨٠ متر تراس در طبقه پانزدهم یک ساختمان قرار گرفته که دارای سقفی گنبدی با ارتفاع بیش از ۵ متر و پنج اتاق خواب است. این «پنت هاوس» افزون بر سوئیت و دفتر کار دارای دیوارهای طلاکوب شده، طراحی منحصر به فرد، استخر اختصاصی درون واحد، دو هزار متر «لابی» و تالار مهمانی است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این «پنت هاوس» حیاط سازی ویژه آن با آبشار، برکه، آلاچیق و همچنین سالن ورزشی مخصوص بیلیارد و زمین تنیس است. افزون بر این «پنت هاوس» طلاکوب شده پایتخت، دارای سینمای سه بعدی و پنج پارکینگ اختصاصی و آسانسور اختصاصی نیز هست.

این واحد در حال حاضر متری ١٢ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. مشاوران فروش «پنت هاوس»، جدا از «پنت هاوس»‌های آماده، پوشه ‌های پیش فروش «پنت هاوس» هایی را به مشتریان معرفی می‌کنند که افزون بر این امکانات، خریدار می‌تواند برپایه ی نظر خود، طراحی درون واحد را انجام دهد.

یکی از این «پنت هاوس»‌ها در منطقه زعفرانیه با ۷ هزار متر زمین در سه بلوک ١٠ واحدی برای پیش فروش آماده است که هر یک از این واحدها ٤۵٠ متر زیر بنا با ۷٠ متر تراس دارد و با بهای پایه متری ١١ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند و فروشنده برای هر طبقه ٣ درصد به بهای پایه می افزاید.

برگرفته از «دنیای اقتصاد»

این گزارش از سوی اینجانب ویرایش و پارسی نویسی شده است. برجسته نمایی ها و عنوان نیز از آنِ من است.    ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!