«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

در ولایت امام زمان، کار به فروش ساعتی زنان و دختران رسیده است!


هم اکنون چند تارنگاشت مجازی به طور غیر قانونی ولی در ابعاد وسیع با موضوع ازدواج و صیغه موقت در تهران فعال هستند و بارها وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان صدور مجوز برای این گونه تارنگاشت ها را تکذیب کرده اند.

این تارنگاشت ها که به گفته برخی منابع آگاه توسط برخی گروه های غیر مسلمان برای ترویج فحشا و فساد طراحی شده است به منظور تخریب احکام شرعی و دینی در بخش های مختلف تارنگاشت خود به درج روایات و آیات و نفل قول هایی از علما و بزرگان پرداخته اند. این در حالی است که تا کنون صدها ازدواج که ارتباط اولیه آنها در فضای مجاری ایجاد شده به طلاق و حتی سرقت و تجاوز و قتل منجر شده و برخی از رسانه های مسئول به کرات در مورد عواقب این دست تعاملات جنسی در اینترنت اخطار داده اند.

برخی رسانه ها به نقل از معاون دادستان تهران به برخورد شدید با این متخلفان اینترنتی اشاره کرده اند. محمد حسین زاده در رسانه ها از تنظیم متن کیفر خواست بیشتر این تارنگاشت ها به جرم کلاهبرداری خبر داده است.

صاحبان این وبتارنگاشت ها که هویت اصلی آنها برای مخاطب کاملا مجهول است در صورت دستگیری به حبس محکوم خواهند شد. مهدی دواتگران، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستهای خارجی مجلس هم با تشریح موارد حقوقی و کیفری برای برخورد با تارنگاشت‌های همسریابی گفته است:
«براساس قانون کسانی که بدون داشتن مجوز وبا عناوین و روشهای موهوم وجوهی را دریافت می کنند، کلاه‌بردار بوده و برای آنها از یک تا ۷ سال مجازات حبس در نظر گرفته است.»

جالب اینجاست که تبلیغات برخی از بانک های کشور نیز در این تارنگاشت ها به چشم می خورد.

خرداد ماه امسال رسانه‌ها از فعالیت مرکزی خبر دادند که در کار «صیغه ساعتی» است و مدیرش هم ادعا می‌کند کارش کاملا مطابق با قانون و موازین شرعی است و با دریافت ٤٠ هزار تومان کارمزد، روزی بیش از ٢٠ قرار صیغه ترتیب می‌دهد.

نام این تارنگاشت هم به کمیته بررسی مصادیق جرائم رایانه‌ای ارسال شده و با شکایت رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) رسیدگی به پرونده گردانندگان تارنگاشت را آغاز کرده است. اما این سامانه اینترنتی تا تاریخ ٣ امرداد هم به روز شده و آگهی‌هایی متناسب با حال و هوای ماه رمضان هم دارد؛ از جمله اینکه متقاضیان «بعد از افطار» پذیرش خواهند شد.

برگرفته از «رویداد»

این گزارش اندکی از سوی اینجانب ویرایش شده است. عنوان آن نیز از آنِ من است.     ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!