«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

نماینده ی حزب پوتین در دوما


«دیلی میل» در گزارشی تحت عنوان «ولادیمیر پوتین مدل مجله ی پلی بوی را نماینده مجلس کرد» نوشت:
یکی از زنانی که تصویر برهنه ی آن در مجله ای مستهجن منتشر شده، از سوی حزب پوتین به عنوان نماینده پارلمان روسیه انتخاب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، «ماریا کوژونیکوا» نماینده حزب پوتین در مجلس، عکس برهنه ی خود را بر روی مجله ای مستهجن پیش منتشر کرد.

بر روی این مجله نوشته شده است: ما خوانندگان را دعوت به دیدار با ماریا می کنیم تا او را بهتر بشناسند. وی دختر یک بازیکن هاکی قهرمان المپیک به نام الکساندر است. ماریا قبل از اینکه به بازیگری روی آورد، خواننده ی گروه قصه های عاشقانه بود.

این نماینده مجلس دومای روسیه، هم اکنون به دلیل بازی در سریال طنز «یونیورس» مشهور است. وی عضو حزب سیاسی «روسیه متحد» است که هم اکنون با اتهام تقلب مواجه است.

«ماریا کوژونیکوا» گفت:
نماینده مجلس شدن اتفاق مهم و بزرگی در زندگی من است. من تنها یک شهروند عادی روسیه هستم. از این به بعد، تریبونی خواهم داشت که در مورد مشکلات و ارائه ی راه حل می توانم از آن استفاده کنم.

به گزارش سرویس بین الملل  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،این مدل ٢۷ ساله روسی گفت: 
فکر می کنم که زمان شنیده شدن صدای جوانان روسیه رسیده است. آینده ی این کشور به جوانان تعلق دارد و ما باید در این رویداد شرکت داشته باشیم. وی افزود:
پس از گرفتن مدرک دانشگاهی نتوانستم کار پیدا کنم و آپارتمانی برای خود بخرم.

به نوشته ی دیلی میل، با اینکه وی خود را به عنوان یک شهروند عادی معرفی می کند، گفته می شود که خانواده ی وی به یکی از متحدان پوتین بسیار نزدیک است. وی همچنین وفاداری خود به پوتین را با حمایت از او انتقاد از عاملان درگیری ها ثابت کرد.

«ماریا کوژونیکوا» در ادامه با هشدار به کسانی که مردم را تحریک می کنند، افزود:
این قضایا می تواند منجر به قربانی شدن عده ی زیادی از مردم عادی شود. وی تاکید کرد که از روسیه ای قدرتمند تحت رهبری پوتین حمایت می کند.

این مدل روسی گفت: 
من چندین بار پوتین را از نزدیک دیده ام. من دیده ام که مردم با دیدن پوتین چه حالی می شوند.

«ماریا کوژونیکوا» تصریح کرد:
این تغییر حال در مردم به دلیل ترس نیست که انها احساس آرامش می کنند. به همین دلیل غرب از پوتین می ترسد و این قابل درک است.

به گزارش سرویس بین الملل  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،همچنین، یکی دیگر از نمایندگان مجلس دوما «الینا کاباوا» است که عکسی نیمه برهنه از خود را در یک مجله روسی منتشر کرد.

شایعاتی در مورد رابطه ی عاطفی این ژیمناستیک کار ٢٨ ساله با پوتین وجود دارد. البته هر دو طرف، آن را تکذیب کرده اند. 

«انتخاب»

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!