«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

انتقال منصور اسالو به سلولهای انفرادی بند سپاه زندان گوهردشت کرج



انتقال زندانی سیاسی منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه  به سلولهای انفرادی  بند سپاه زندان گوهردشت کرج


او ۳ روز است که تحت بازجوئی و شکنجه های  روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.


روز شنبه ۸ خرداد ماه  حوالی ساعت ۱۰:۳۰ زندانی سیاسی منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه از بند ۵ معروف به بند متادون که از چهارشنبه سوری در آنجا بسر می برد به سلولهای انفرادی بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل گردید. اواز زمان انتقال تا به حال تحت بازجوئی و فشارهای غیر انسانی بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.


گفته می شود علت انتقال، پرونده ای است که فروردین ماه علیه او گشوده شده است و اتهامی که به او نسبت داده شده ارتباط با معاندین نظام در زندان می باشد.که در شعبه ۶ بازپرسی دادگاه انقلاب کرج به او   نسبت داده شد. گشودن پرونده جدید در حالی است که آقای اسالو در زندان بسر می برد.

مدتی پیش کمیسیون پزشکی ِ پزشک قانونی که با حضور ۵ پزشک متخصص تشکیل جلسه داده بود و چندین ساعت او را تحت معاینات پزشکی قرار داده بودند  نظر به وضعیت وشرایط جسمی او اقداماتی باید برای آقای اسالو در نظر گرفته می شد که عملا رای بر آزادی او در گزارش مربوطه داده شده بود.

زندانی سیاسی منصور اسالو در ماه های اخیر پیش از هر مناسبتی تحت فشا ر ها و اذیت وآزار ها  قرار گرفته است و به نظر میاید که در آستانه مناسبت های خرداد ماه باز هم او را تحت فشارهای غیر انسانی قرار داده اند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۱ نظر:

Unknown گفت...

Zende Bad be in Ghahremane Shoja

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!